Tuesday, February 4, 2020

Nu mai există această dorință de iubire și de a fi iubit.

Nu mai există această dorință de iubire și de a fi iubit.


Acum nu mai există magie în jur.
Nu mai există acel aer de iubire, de viață, de inimă ușoară, de bucurie etc.
Nu mai există aer de viață.
Ne înfășoară în monotonie, superficialitate, lejeritate, lucruri mărunte.
Ne-am ruinat și nu ne-am dat seama.
Nu ne dăm seama.
Nu mai există această dorință, acel entuziasm.
Nu mai există această dorință de iubire și de a fi iubit.
Este ca și cum am trece doar oameni astăzi.
Astăzi mă vrei, mâine nu mă vrei.
Înlocuirea se găsește imediat.
Nu mai există această dorință de așteptare.
Ne-am obișnuit să dăm drumul imediat, vreau totul imediat, nu vrem să mai așteptăm.
Nu ne plac lucrurile unde trebuie să aștepți zile sau luni, vreau mâine.
Nu mai există săruturile trecutului, cele care sunt date cu dorință. Nu mai există iubirea trecutului care a făcut cu dorință. Nu mai sunt întâlnirile trecutului.
Înainte trebuia să aștepți și să aștepți.
Acum, în schimb, două mesaje și ne vedem imediat.
Dragostea se face la prima ieșire, pentru că atât de mult este la modă. Se sărută imediat, pentru că atât de mult ... ce vrei să fie un sărut?

În schimb, nu este nimic mai frumos decât să-ți dorești și să te întâlnești și să-ți oferi reciproc sărutul de care ai dorit.
Sărutul acela care are gust de foc și de flăcări. Sărutul pe care îl simți, asta intră în tine.
Sărutul acela care îți rămâne imprimat zile și zile.

Acum totul este mai ușor, am devenit mai ușori.
Nu mai vrem să așteptăm.
Nu mai dorim să ne bucurăm de un apus de soare în vârful verii.
Nu mai vrem să facem o plimbare la munte sau în mediul rural.
Nu mai vrem să ne îndrăgostim, să suferim, să luptăm, să luptăm, să credem în ea.

Am devenit roboți.
Fără sentimente.
Puțină dorință de a trăi.
De minunat.
Sa te indragostesti.
Pentru a experimenta senzații, urât sau frumos.

Nu suntem aceștia.

Nu trebuie să fim noi.

No comments:

Post a Comment

10 lucruri ascunse pe care le ascunde soțul tău Află ce îi este prea frică omului tău să-ți spună.

10 lucruri ascunse pe care le ascunde soțul tău Află ce îi este prea frică omului tău să-ți spună.  Relațiile sunt legate de încredere, ones...